U knjižari Delfi SKC predstavljena je knjiga „Medvedi na putu“ osnivača i direktora kompanije KupujemProdajem Bojana Lekovića, koji je na svom primeru pokazao kako se pokreće i gradi biznis.
O knjizi „Medvedi na putu“, koja sadrži lične priče o iskustvima iz preduzetničkog života, govorili su, pored autora, Lazar Džamić i Đorđe Petrović, autor serijala „Ja, preduzetnik“.
„Oduvek sam znao šta želim i to mi je mnogo pomoglo“, prva je rečenica u knjizi Bojana Lekovića. Ipak, jedno nije znao oduvek – da želi da napiše knjigu.
„Proces pisanja za mene je bio potpuno neočekivan. Imao sam epifaniju da ću možda nekad nešto napisati, pa sam u telefonu zapisivao misli. Imam dnevnike u koje poslednjih petnaest godina zapisujem sve što mi se dešava, lepo i manje lepo, ali ti dnevnici su čitljivi samo meni. Kad sam shvatio da želim da napišem knjigu, krenuo sam da tragam za onim što se zove arhitektura knjige. Desilo se da sam 2019. godine na odmoru u Portugaliji pročitao knjigu ’Up the organization’ Roberta Taunsenda i on mi je dao ideju za formu moje knjige. U hotelskoj sobi sam na telefonu iskucao 130 tema i odlučio da to budu teme za moju knjigu, pa sam krenuo da pišem temu po temu, složio ih po abecedi i tada shvatio da treba da imam urednika, da tekst treba da ima strukturu, algoritam. I tako je krenulo. Dogodilo se da zbog pandemije nisam bio prisutan kad je knjiga izašla, tako da sam je tek nedavno video u knjižarama i to je stvarno neobično i predivno iskustvo.“
Predgovor za „Medvede na putu“ napisao je Lazar Džamić, koga je u knjizi fascinirala jasna autorova ideja predstavljena bez rasplinjavanja.
„Svaki od 85 tekstova u knjizi je bio laserski fokusiran na jednu temu, jednu ideju, što je bilo osveženje. Druga stvar koja me je oduševila jeste jezik kojim je napisana i zbog kog je, između ostalog, ovo za mene bila i jeste prva srpska moderna srpska poslovna knjiga. Napisana je izuzetno oštrim i jasnim stilom, nema natrpavanja reči, nema fraza. Svedena je, ali na mudar način. Ova knjiga je zapravo i knjiga mudrosti, a ne samo znanja. Činilo mi se da čitam engleskog autora. To me je fasciniralo. To je mala enciklopedija vođenja firme, jer svaki tekst pokriva jedan vrlo praktičan aspekt rada u jednoj firmi. Dobro obzervirano i sročeno u jezik koji je vrlo direktan, vrlo moderan i baš zato vrlo ubedljiv. Bojan nije morao mnogo da se upinje, a u svakom poglavlju ima ono što zovem poster rečenica – nešto što podvučem i onda mogu da odštampam i okačim na zid.“
Priča o knjizi oduševila je i inspirisala prisutne, pa je dugo nakon oficijelnog dela razgovora Bojan Leković odgovarao na pitanja iz publike, koja je sa promocije otišla sa korisnim idejama i savetima.
Knjigu „Medvedi na putu“ možete pronaći u svim knjižarama Delfi, Laguninim klubovima čitalaca, onlajn knjižari delfi.rs i na sajtu laguna.rs.