Na filozofiji kreativnog promišljanja, koje je provokativno nazvao predatorskim, Dejvid Trot je izgradio karijeru izuzetnog kopirajtera, kreativnog direktora i osnivača vanserijskih advertajzing agencija. Knjigom „
Predatorsko razmišljanje“ obraća se široj publici.
Anegdotskim pričama iz istorije biznisa, kulture, umetnosti, sporta, stvarnosti uopšteno, a pre svega iz ličnog i profesionalnog sveta, Trot je uspostavio kako istinski masterklas na temu nadmudrivanja konkurencije, tako i nadahnjujuću knjigu koja na kreativan način otkriva suštinu našeg postojanja u zajednici s drugima.
„U poslu, kao i u životu, svako od nas mora da se izbori za svoje mesto. Ova knjiga nam pokazuje kako da tu bitku ne vodimo laktovima nego pameću. Pravo je uživanje otkriti toliko inspirativnih primera iz stvarnog života koji potvrđuju uspeh stvaranja i praktične mudrosti“, kaže Bojan Leković, osnivač sajta KupujemProdajem.
„Predatorsko razmišljanje“ Dejva Trota u prodaji je od srede 13. jula u svim Delfi knjižarama, Laguninim klubovima čitalaca, onlajn knjižari delfi.rs, kao i na sajtu laguna.rs.