Laguna - Bukmarker - Laguna – superbrend Srbije - Knjige o kojima se priča
VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoKolumneNagradeKalendar

Laguna – superbrend Srbije

U četvrtak, 25. aprila, održana je svečana dodela nagrada Corporate Superbrands Serbia 2012–2013 u hotelu „Metropol“ na kojoj je Laguna proglašena za superbrend iz Srbije.



Izdavačka kuća Laguna zadovoljila je sve kriterijume za dobijanje statusa superbrenda Srbije, zasnovanog na tri glavne osobine:

• Prepoznatljivost i ugled
• Dugogodišnja doslednost i pouzdanost
• Korporativna odgovornost, odnosno odgovorno poslovanje

Selekcija kompanija se vršila u 34 privredne kategorije obuhvativši najveći deo srpske privrednе scene. Birane su kompanije u sektoru energetike, telekomunikacija, zdravstva, medija i izdavaštva itd. Izbor se vršio u dve faze, kroz glasanje Stručnog saveta od 17 članova i putem ankete javnog mnjenja. Predsednik stručnog saveta je Toplica Spasojević, predsednik ITM-a, potpredsednica prof. dr Ana Trbović, dekanka Fakulteta za ekonomiju finansije i administraciju FEFA i partner EBA.

Pri uručivanju nagrade direktoru izdavačkog preduzeća Laguna Dejanu Papiću Toplica Spasojević je naznačio da pobednik ne samo što je najbolji u svojoj delatnosti već on nudi kupcu uvek više.



Simeon Comokos, direktor TGI Group International i organizator projekta, rekao je da korporativni brendovi takođe daju doprinos koji je veoma važan za brendiranje Srbije na međunarodnom tržištu uz nastojanje da Corporative Superbrands Serbia dobiju još veći publicitet u 90 zemalja u kojima Superbrands institucija postoji od početka devedesetih. Prisutnima se obratio i Stiven Smit, direktor Internacional Superbrandsa, naglasivši da druga knjiga Corporate Superbrandsa u Srbiji označava važnu prekretnicu u razvoju kompanije Superbrands. Takođe je naglasio da svetsko izdanje izlazi 300. put i dosadašnjom podrškom učesnika objavljeno je 15.000 prezentacija vodećih brendova širom sveta i prodato je više od milion primeraka Superbrandsa.



Superbrands je nastao 1994. godine u Velikoj Britaniji i predstavlja vodeću svetsku platformu za promociju brendova radi povećanja informisanosti o brendingu i promoviše tu oblast kroz prepoznavanje i utvrđivanje vodećih međunarodnih i lokalnih brendova u svakoj zemlji članici, kojih ima 90 širom sveta. Superbrands se drugi put organizuje u Srbiji, a prvi put je, kao i sada postigao izuzetne rezultate i interesovanje poslovne i šire javnosti. Poslovno okruženje u Srbiji je izuzetno dobro prihvatilo projekat Corporate Superbrands Serbia 2012–2013, što pokazuje da se poslovni sektor Srbije razvija brzo i efikasno.

Superbrands ima za cilj da prepozna neumorne i stalne uspehe svih onih koji doprinose stvaranju, snabdevanju i promociji vrhunskih brendiranih proizvoda i usluga na domaćem i međunarodnom tržištu.
 
       
        ONO ŠTO NISTE ZNALI
O LAGUNI
  • Veb-sajt Izdavačkog preduzeća Laguna je sa 10.000 jedinstvenih dnevnih poseta najposećeniji izdavački sajt u celom regionu.
     
  • Laguna je objavila knjige više od 100 domaćih autora.
     
  • Na sajtu Lagune, u okviru akcije „Blog dan“, objavljena je prva elektronska knjiga u Srbiji.
     
  • Laguna je na osnovu dobro urađenog prevodilačkog testa angažovala prevodioca Dajanu Milovanov – ispostavilo se da je Dajana u tom trenutku imala četrnaest godina tako da je bila zvanično najmlađi profesionalno angažovani prevodilac i potpuno samostalno je prevela roman za decu Legenda o najgorem dečaku na svetu.
     
  • Lagunin Klub čitalaca je u oktobru 2012. godine dobio 200.000. člana.
     
  • Lagunina Fejsbuk stranica ima preko 120.000 fanova.
     
  • Lagunin štand na Sajmu knjiga u Beogradu svake godine poseti više od 70.000 ljudi.
     
  • Izdavačko preduzeće Laguna u proseku objavi jednu knjigu svakog radnog dana.
     
  • Ako bi se svi Lagunini naslovi objavili u okviru jedne knjige, ta knjiga bi imala 589.574 stranice.


Podelite na društvenim mrežama:

pokažite ljubav kroz knjigu akcija mesec ljubavi od 10 februara do 9 marta 2025  laguna knjige Pokažite ljubav kroz knjigu: akcija „Mesec ljubavi“ od 10. februara do 9. marta 2025.
28.02.2025.
Knjiga je divan poklon za svaku priliku, a uz akciju „Mesec ljubavi“ i nezaobilazan, ukoliko želite nekom da pokažete ljubav i privrženost. Od 10. februara do 9. marta 2025. u svim Delfi knjiža...
više
uvek najbolji naslovi na akciji 3 za 999 od 3 do 28 februara 2025  laguna knjige Uvek najbolji naslovi na akciji „3 za 999“ – od 3. do 28. februara 2025.
28.02.2025.
Započinje omiljena akcija svih knjigoljubaca koja nikada ne razočara! Od 3. do 28. februara 2025. očekuje vas sjajan izbor knjiga na akciji „3 za 999“, koja važi u svim Delfi knjižarama, kao i ...
više
planirajte život s lakoćom popust na agende i kalendare 50  laguna knjige Planirajte život s lakoćom – popust na agende i kalendare 50%
28.02.2025.
Dobra organizacija je ključ uspeha, a odani saveznici u tom poduhvatu su kvalitetne agende i kalendari. Bilo da ih koristite za poslovne ili lične planove, praktičan i lepo dizajniran planer uvek je d...
više
roman nedovršena prošlost oskarovca džulijana felouza od 4 marta u prodaji laguna knjige Roman „Nedovršena prošlost“ oskarovca Džulijana Felouza od 4. marta u prodaji
28.02.2025.
Od tvorca i scenariste „Dauntonske opatije“ i dobitnika Oskara za scenario filma „Gosford park“ Džulijana Felouza stiže roman „Nedovršena prošlost“, koji na pronicljiv i duhovit način govori o društve...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.