Korisnike Mastercard i Maestro beskontaktnih kartica u sredu, 5. jula očekuju nova iznenađenja u knjižarskom lancu Delfi i Cineplexx bioskopima.
Mastercard i Maestro korisnici koji obave beskontaktnu kupovinu u iznosu preko 500 dinara u bilo kojoj Delfi knjižari, na poklon će dobiti jedan od dva popularna naslova: „Čovek po imenu Uve“ Fredrika Bakmana ili „Srpski viteški kod“ Marka Aleksića.
Uz svaku beskontaktnu kupovinu bioskopske karte, koju kupe 5. jula za projekcije tog dana u bilo kom Cineplexx bioskopu, ljubitelji filma dobijaju drugu kartu na poklon.
Ova lepa iznenađenja deo su jedinstvene kampanje „Kada jedna sreda postane sreda za dvoje – neprocenjivo!“, koju Mastercard, Cineplexx i Delfi organizuju svake prve srede u mesecu tokom cele 2017. godine.
Mastercard beskontaktna plaćanja se obavljaju brzo i sigurno jednostavnim prislanjanjem kartice na beskontaktni čitač. Beskontaktna plaćanja se baziraju na čip tehnologiji, zahvaljujući kojoj se za svaku transakciju kreira jedinstveni kod koji je ne može upotrebiti prilikom neke druge transakcije, a dodatni sloj zaštite predstavlja i činjenica da tokom plaćanja kartica ostaje u rukama korisnika. Za iznose do 1.500 dinara nije potrebno unositi PIN kod, što beskontaktne transakcije brzim i praktičnim, a to su upravo karakteristike koje ispitanici najviše cene kod ove platne metode.
Kompanija Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, tehnološka je kompanija koja posluje u okviru svetske platne industrije. Predstavlja najbržu platnu mrežu na svetu koja povezuje korisnike kartica, finansijske institucije, trgovce, javne uprave i poslovne subjekte u preko 210 zemalja i teritorija. Proizvodi i rešenja koja nudi kompanija Mastercard čine svakodnevne trgovačke aktivnosti – kao što su kupovina, putovanje, poslovanje i upravljanje finansijama – jednostavnijim, bezbednijim i efikasnijim za sve. Pratite kompaniju Mastercard putem Tvitera @MastercardNews i @MastercardRS, ili im se pridružite na njihovom blogu „Beyond the Transaction Blog“ i prijavite se za najnovije vesti na „Engagement Bureau“.