Laguna - Bukmarker - Roman „PR“ Aleksandra Ilića osvaja čitaoce – drugo izdanje u štampi - Knjige o kojima se priča
VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoKolumneNagradeKalendar

Roman „PR“ Aleksandra Ilića osvaja čitaoce – drugo izdanje u štampi

„PR“, roman o ljubavnom trouglu koji istražuje granice ljubavi i beskonačnost interneta, iz pera Aleksandra Ilića, za vrlo kratko vreme osvojio je čitaoce. U štampi je drugo izdanje ovog provokativnog romana novog, svežeg i autentičnog glasa savremene srpske književnosti.

Na mestu gde daunloud postaje piraterija, ljubav prevara, a istina – PR, dvoje ljudi traga za izlazom iz ljubavnog trougla. Da li je ljubav stvar osećanja ili ličnog PR-a? U tom traganju razrešavaju se njihove ljudske i poslovne sudbine, a skrivena, zabranjena i potisnuta osećanja iz emocionalnog podzemlja izlaze na čistinu.

Radnja romana jednim delom odvija se u elitnoj beogradskoj PR agenciji a drugim na internetu: od običnog flertovanja i razmene sličnih zadovoljstava na Facebooku ili Twitteru do najmisterioznijih prostranstava Deep Weba, gde je moguće iznajmiti Rent-A-Hacker usluge ili naručiti nečije ubistvo.

Vešto vođenom pričom i uzbudljivim obrtima, „PR“ na duhovit i beskompromisan, povremeno šokantan način daje tačnu sliku savremenog sveta, proširenog novim navikama koje je doneo 21. vek sugerišući nam da je danas osim ljubavi nezaobilazan i internet.

Pre nego što je roman „PR“ objavljen pojedini kritičari opisali su ga terminom digitalni realizam. Aleksandar Ilić prikazao je stvarnost verno i bez predrasuda, što će zadovoljiti i najzahtevnije čitaoce savremene književnosti.

„Osim što vas lako natera da instalirate sve aplikacije koje u knjizi pominje i da se upitate odakle su vam to poznati svi ovi ljudi, Ilić objašnjava, bez pardona, šta se krije iza slike stvarnosti koju kreira domaća PR scena. Njegova priča ogolila je bombastične nazive funkcija, iskrivljeni rečnik, isfabrikovane menadžere, lažni moral i nametnutu potrebu da svi izgledamo isto i ponašamo se isto. Kada pročitate ‘PR’ pročitali ste nas sve.“ Tanja Tatomirović – @lavche73, komunikolog, PR Lead za zemlje Balkana u kompaniji Microsoft
 
< allowfullscreen="" frameborder="0" height="338" src="//www.youtube.com/embed/LqGtsqeXCPg?rel=0" width="600">


Podelite na društvenim mrežama:

Povezani naslovi
akcija koja se ne propušta 2 za 1 kupite jednu, a drugu knjigu dobijate za 1 dinar laguna knjige Akcija koja se ne propušta! „2 za 1“– kupite jednu, a drugu knjigu dobijate za 1 dinar
20.06.2025.
Dragi knjigoljupci, Od 16. do 30. juna 2025. godine, imaćete jedinstvenu mogućnost da iskoriste sjajnu povoljnost – akciju „2 za 1“ u svim Delfi knjižarama i na sajtovima laguna.rs i delfi.rs. ...
više
akcija knjiga i kafa dobar je dan od 20 juna do 18 jula 2025  laguna knjige Akcija „Knjiga i kafa – dobar je dan“ od 20. juna do 18. jula 2025.
20.06.2025.
Ljubitelji knjiga i kafe, Imaćete poseban razlog za osmeh ovog leta. Laguna i Nescafé, pod sloganom „Knjiga i kafa – dobar je dan“, pokreću zajedničku promotivnu akciju. Od 20. juna do 18. j...
više
lagunini autori u užem izboru za nagradu vladan desnica  laguna knjige Lagunini autori u užem izboru za Nagradu „Vladan Desnica“
20.06.2025.
Nagrada Narodne biblioteke Srbije „Vladan Desnica“ za najbolji roman u prošloj godini, koju pisci dodeljuju piscima, biće uručena dobitniku 20. juna, a u uži izbor je ušlo pet romana. Među njim...
više
sećanja na jedno prijateljstvo i jedan beograd koji kroz tekst pulsiraju u zavodljivom ritmu predstavljena knjiga lusi bojana savića ostojića laguna knjige Sećanja na jedno prijateljstvo i jedan Beograd koji kroz tekst pulsiraju u zavodljivom ritmu: Predstavljena knjiga „Lusi“ Bojana Savića Ostojića
20.06.2025.
Promocija knjige „Lusi“ Bojana Savića Ostojića održana je u četvrtak 19. juna u kafeteriji Bukmarker knjižare Delfi SKC.   O knjizi su, pored autora, govorili Saša Bošković, urednik, i Uroš Đ...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.