Laguna - Bukmarker - Laguna i knjižare Delfi na Sajmu knjiga 2018. - Knjige o kojima se priča

Laguna i knjižare Delfi na Sajmu knjiga 2018.

Konferencija za novinare povodom nastupa Lagune i knjižara Delfi na predstojećem Sajmu knjiga održana je u ponedeljak 15. oktobra. Govorili su Mina Kebin, urednica u Laguni, Vesna Mihailović, direktorka knjižara Delfi, Zoran Miodrag, direktor digitalnog sektora, i Sandra Lazarević, direktorka Sektora za PR i marketing komunikacije Banca Intesa.

Mina Kebin je najavila hitove koje mogu da očekuju čitaoci na štandovima Lagune u halama 1 i 4: roman „Dobrota žena“ Dž. G. Balard, smelo remek-delo iz pera jednog od najvažnijih i najinteligentnijih glasova savremene proze, knjigu „Džentlmen u Moskvi“ Ejmora Toulsa koja govori o ruskom aristokrati koji živi u pritvoru u luksuznom hotelu više od trideset godina, i posebno je najavila Pitera V. Breta koji je specijalni gost Beogradskog sajma knjiga i Lagune.

Pored uobičajenih sajamskih popusta od 15% ili članskih popusta koji idu do 20% na štandovima Lagune u halama 1 i 4 na koje ste već navikli, i ove godine smo spremili veće popuste za kupovinu više knjiga, pa tako za kupovinu 3–5 knjiga – važiće i dodatni popust od 10%, 6–8 knjiga – dodatni popust od 15%, i za kupovine preko 9 knjiga – dodatni popust je 20%, a imaćemo i popularne akcije „3 knjige za 299 dinara“, „3 knjige za 499 dinara“ i „3 knjige za 999 dinara“.

U periodu od 21. do 28. oktobra na sajtu www.laguna.rs i www.delfi.rs važiće i velika pogodnost. Količinski popust za kupovinu 3 ili više knjiga biće povećan na 15%.

Vesna Mihailović je istakla da posetioci na štandu knjižara Delfi u Hali 4 mogu pronaći Sajam knjiga u malom. „Kao i svake godine izložićemo knjige svih većih domaćih izdavača kao i najpriznatijih stranih, iz Engleske i Amerike. Posetioci će moći da vide šta je novo na našem književnom nebu ali i u svetu, budući da ćemo imati i hitove nedavno završenog Sajma knjiga u Frankfurtu.“

Budućnost čitanja je stigla. Ekskluzivno za Sajam knjiga predstavićemo aplikaciju Delfi knjižare koja omogućava kupovinu i čitanje naslova sa Delfi top-liste gde god da se nalazimo. Zoran Miodrag je istakao da aplikacija može besplatno da se instalira, registracija je laka i brza. „Zbog velikog interesovanja čitalaca u našoj zemlji za e-knjige već dugo radimo na aplikaciji. Knjige će biti dostupne po 50% nižim cenama u odnosu na štampane, a knjiga trajno ostaje u vlasništvu i moguće je čitati na svakom mestu, u svako doba dana, sa najviše tri različita Android uređaja.“

Godinama unazad odličan spoj uspešnih firmi ogleda se u saradnji Banca Intesa i Lagune u cilju promovisanja čitanja. „Stvari koje želim da znam su u knjigama, a moj najbolji prijatelj je onaj ko mi donese knjigu koju još nisam pročitao, govorio je Abraham Linkoln. Pred nama je još jedan Sajam knjiga, najposećenija kulturna manifestacija u zemlji, koju već nekoliko godina zaredom Banca Intesa obeležava saradnjom sa izdavačkom kućom Laguna, kroz popuste do 25% za kupovinu Laguninih izdanja Banca Intesa kreditnih karticama. Verujem da ćemo na ovaj način zajednički nastaviti sa uspešnom promocijom književnosti, a posetiocima Sajma knjiga bih poželela da uživaju kako u starim tako i u novim naslovima, uz niz pogodnosti koje smo za njih pripremili“, rekla je na današnjoj konferenciji Sandra Lazarević, direktorka Sektora za PR i marketing komunikacije Banca Intesa.

Druženje sa piscima, veliki popusti na kupovinu knjiga, sve to čini Beogradski sajam knjiga najposećenijom manifestacijom koja promoviše knjigu i čitanje u našoj zemlji.

Vidimo se na Sajmu!

spremite se sajamski dani od 14 do 29 oktobra laguna knjige Spremite se! Sajamski dani od 14. do 29. oktobra
04.10.2024.
I ovaj oktobar donosi mnogo radosti svim ljubiteljima knjige! Sajam knjiga je naša najvažnija manifestacija koja promoviše knjigu i čitanje, a čitaoci ne propuštaju Sajam!   U slučaju da ne...
 tajne zanata nova knjiga miroslava miškovića u pretprodaji od 4 oktobra laguna knjige „Tajne zanata“ – nova knjiga Miroslava Miškovića u pretprodaji od 4. oktobra
04.10.2024.
Osnivač i vlasnik Delta Holdinga Miroslav Mišković objavljuje svoju drugu knjigu – „Tajne zanata“, zbirku kratkih priča iz karijere autora koja traje skoro pola veka. Knjiga je zasnovana na pri...
učenje igara u dice areni rat u zemlji čuda  laguna knjige Učenje igara u Dice Areni – „Rat u Zemlji čuda“
04.10.2024.
Od srede 9. oktobra 2024. počinjemo sa novim ciklusom dobro poznatog druženja – Učenje igara u Dice Areni. Ovoga puta bavimo se igrom „Rat u Zemlji čuda“. Igrače očekuje čak šest termina za savladavan...
o ediciji autsajderi porazi i pokoja gorka pobeda laguna knjige O ediciji „Autsajderi“: Porazi i pokoja gorka pobeda
04.10.2024.
Poniboj Kertis ima 14 godina, živi u problematičnom kraju negde u Americi i glavni je lik romana Suzan E. Hinton „Autsajderi“ (1967). Edgar Vibo je sedamnaestogodišnjak, zatičemo ga u Istočnom Berlinu...