„
Dnevnik jednog direktora“
Stivena Bartleta, zasnovan na podkastu „The Diary of CEO“ koji prate milioni ljudi, nije samo knjiga o biznisu, već vodič za lični i profesionalni rast.
Kroz inspirativne priče i praktične savete, zasnovane na iskustvima autora i intervjuima sa svetskim liderima, otkriva fundamentalne zakone uspeha. Ova knjiga će motivisati čitaoce da preispitaju svoje ciljeve i oslobode svoj potencijal, kako u poslovnom, tako i u privatnom životu.
„Ovo nije knjiga o poslovnoj strategiji. Strategije se menjaju kao godišnja doba. Ovo je knjiga o nečemu mnogo trajnijem. U samom srcu svakog uspeha i neuspeha – i mog sopstvenog preduzetničkog puta i u pričama iz nekoliko hiljada intervjua koje sam uradio u svom podkastu – nalazi se skup principa koji mogu da izdrže test vremena, primenjuju se na bilo koju industriju i može ih koristiti svako ko gradi nešto veliko ili želi da postane neko veliki“, poručuje Bartlet.
Ovo su fundamentalni zakoni pomoću kojih ćete biti izvrsni u poslu kojim se bavite, navodi autor i dodaje:
„Trideset tri zakona biznisa i života su ukorenjena u psihologiji i bihevioralnim naukama, zasnovana su na mudrosti desetina hiljada ljudi koje sam anketirao na svim kontinentima i u svim starosnim grupama i, naravno, izvučena su iz razgovora koje sam vodio u svom podkastu sa najuspešnijim ljudima na svetu. Ovi zakoni će funkcionisati sada ili za 100 godina od sada. Da li ste spremni da se upoznate s njima?“
Stiven Bartlet je preduzetnik, govornik, investitor i inovator, poznat kao voditelj najpopularnijeg britanskog podkasta „The Diary of a CEO“ koji prate milioni ljudi.
Rođen je 1992. godine u Mančesteru, odrasle godine proveo je u Sjedinjenim Američkim Državama pre nego što se vratio u Veliku Britaniju. Počeo je svoje preduzetničko putovanje kao osnivač kompanije Social Chain, koja se brzo razvila u jednu od vodećih agencija za društvene medije u Evropi.
Nakon uspeha u biznisu, Stiven se posvetio deljenju svojih iskustava kroz podkast i knjige, koristeći svoj uticaj za inspiraciju i obrazovanje nove generacije preduzetnika. Njegovo delo kombinuje psihologiju, lični razvoj i poslovnu strategiju, oslanjajući se na razgovore sa najuspešnijim ljudima sveta.
„Dnevnik jednog direktora“ možete pronaći od subote 17. maja u svim knjižarama Delfi, Laguninim klubovima čitalaca, onlajn knjižari delfi.rs i na sajtu laguna.rs.