Laguna - Bukmarker - „PR“ Aleksandra Ilića – roman koji te natera da razmisliš o ljubavi u vreme interneta - Knjige o kojima se priča
VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoKolumneNagradeKalendar

„PR“ Aleksandra Ilića – roman koji te natera da razmisliš o ljubavi u vreme interneta

Knjigu  „PR“ autora Aleksandra Ilića sam poželela pročitati još davno kad je izašla, ali nisam imala priliku. Zato sam se jako obradovala kad mi je stigla iz Lagune. Naime, firma u kojoj radim se bavi PR-om (Public Relations, Odnosi s javnošću) i ta skraćenica mi je zadnjih nekoliko godina sastavni deo života.



E sad, to što sam ja propustila da na koricama knjige piše da je u pitanju ljubavni roman, se pokazalo kao super stvar. Zaista, knjiga nije ono što sam očekivala, mada nemam tačnu definiciju toga šta sam očekivala. Puno je više od toga.

Zabavna je – čita se brzo i jedina je mana što ćete je teško ispustiti iz ruku kad krenete sa čitanjem. Tako je bilo u mom slučaju – nestala sam iz života na par sati dok je nisam završila, ignorišući sve obaveze, pa čak i lepo vreme koje je mamilo napolje.

Međutim, ovo nije klasični ljubavni roman, iako prati priču – vezu između troje ljudi. Ta priča je oslonac oko kojeg je ispletena analiza vremena u kojem danas živimo.

Iskreno, na momente mi je bilo smešno čitati kako glavni lik proverava svoje profile na društvenim mrežama i kako gradi odnose sa ljudima na njima. Onda sam prepoznala nešto od toga kod sebe, odnosno kod mnogih koje znam. Tad mi je prestalo biti smešno i počela sam se pitati koliko smo postali ovisni i koliko više ne možemo živeti bez stalnog logovanja na mreže, proveravanja statusa prijatelja, brojanja lajkova na ono što sami objavimo i sl.

Ljubavna priča u knjizi je dobra ravnoteža virtuelnom svetu zato što je potpuno stvarna i neopterećena online okruženjem. Taman da upotpuni teme za razmišljanje koje će vam se sigurno pokrenuti u glavi nakon čitanja.

Jer, to se meni desilo nakon što sam zaklopila korice. Danima mi se vraćaju stvari koje sam pročitala, da ne pominjem koliko sam puta zastala u momentu kad sam krenula da otvorim neku od aplikacija na telefonu. Počela sam pažljivije gledati oko sebe, tražeći u ljudima tragove offline života i čudeći se onima koji nemaju profile na društvenim mrežama. Posebno onima koji ih imaju, a uspevaju da sede satima sa tobom ne pomišljajući da pogledaju u telefon i prebroje notifikacije.

Dobre knjige su meni one koje te ne napuštaju nakon čitanja, one koje u tebi ostave trag i kojih se često sjetiš. „PR“ je upravo takva knjiga – mislićete o njoj još dugo nakon čitanja, bez obzira da li imate dodira sa odnosima s javnošću u svom životu. Jer u suštini, društvene mreže su naš lični PR, bez obzira čime se bavimo.

Autor: Hana Kazazović
Izvor: cyberbosanka.me


Podelite na društvenim mrežama:

Povezani naslovi
prikaz knjige budućnost geografije zaboravite geopolitiku, pređimo na astropolitiku  laguna knjige Prikaz knjige „Budućnost geografije“: Zaboravite geopolitiku, pređimo na astropolitiku!
19.09.2024.
Zahvaćeni surovim vrtlogom silnih svetskih političkih, društvenih i ekonomskih previranja koja su posebno dobila na jačini proteklih desetak godina, svi se mi verovatno svakodnevno zapitamo kako li će...
više
prikaz mladih kritičara čuvari krune cara dušana  laguna knjige Prikaz mladih kritičara: „Čuvari krune cara Dušana“
19.09.2024.
Na samom početku knjige car Dušan na samrti daje svešteniku Teodosiju svoju krunu i blago da ih sakrije. Ali to nije bilo kakva kruna. Pisac nas iznenađuje time što nas vodi još unapred, pa smo sa des...
više
marina vujčić želja za pisanjem rasla je s bijesom zbog novih femicida laguna knjige Marina Vujčić: Želja za pisanjem rasla je s bijesom zbog novih femicida
19.09.2024.
Marina Vujčić, nagrađivana spisateljica, dramatičarka i urednica, autorica prije nekoliko mjeseci izdanog romana „Sigurna kuća“, bila je među hrvatskim sudionicima 12. Festivala svjetske književnosti ...
više
intervju bojan leković nemojte raditi ono što vas čini nesrećnim laguna knjige Intervju Bojan Leković: Nemojte raditi ono što vas čini nesrećnim
19.09.2024.
Gotovo nestvarno zvuči podatak da je pisac i osnivač CEO najznačajnije srpske oglasne kompanije KupujemProdajem, koja je od 2008. godine do danas izrasla u najsnažniju internet platformu u Srbiji...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.