Laguna - Bukmarker - Roman „PR“ Aleksandra Ilića osvaja čitaoce – drugo izdanje u štampi - Knjige o kojima se priča
VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoKolumneNagradeKalendar

Roman „PR“ Aleksandra Ilića osvaja čitaoce – drugo izdanje u štampi

„PR“, roman o ljubavnom trouglu koji istražuje granice ljubavi i beskonačnost interneta, iz pera Aleksandra Ilića, za vrlo kratko vreme osvojio je čitaoce. U štampi je drugo izdanje ovog provokativnog romana novog, svežeg i autentičnog glasa savremene srpske književnosti.

Na mestu gde daunloud postaje piraterija, ljubav prevara, a istina – PR, dvoje ljudi traga za izlazom iz ljubavnog trougla. Da li je ljubav stvar osećanja ili ličnog PR-a? U tom traganju razrešavaju se njihove ljudske i poslovne sudbine, a skrivena, zabranjena i potisnuta osećanja iz emocionalnog podzemlja izlaze na čistinu.

Radnja romana jednim delom odvija se u elitnoj beogradskoj PR agenciji a drugim na internetu: od običnog flertovanja i razmene sličnih zadovoljstava na Facebooku ili Twitteru do najmisterioznijih prostranstava Deep Weba, gde je moguće iznajmiti Rent-A-Hacker usluge ili naručiti nečije ubistvo.

Vešto vođenom pričom i uzbudljivim obrtima, „PR“ na duhovit i beskompromisan, povremeno šokantan način daje tačnu sliku savremenog sveta, proširenog novim navikama koje je doneo 21. vek sugerišući nam da je danas osim ljubavi nezaobilazan i internet.

Pre nego što je roman „PR“ objavljen pojedini kritičari opisali su ga terminom digitalni realizam. Aleksandar Ilić prikazao je stvarnost verno i bez predrasuda, što će zadovoljiti i najzahtevnije čitaoce savremene književnosti.

„Osim što vas lako natera da instalirate sve aplikacije koje u knjizi pominje i da se upitate odakle su vam to poznati svi ovi ljudi, Ilić objašnjava, bez pardona, šta se krije iza slike stvarnosti koju kreira domaća PR scena. Njegova priča ogolila je bombastične nazive funkcija, iskrivljeni rečnik, isfabrikovane menadžere, lažni moral i nametnutu potrebu da svi izgledamo isto i ponašamo se isto. Kada pročitate ‘PR’ pročitali ste nas sve.“ Tanja Tatomirović – @lavche73, komunikolog, PR Lead za zemlje Balkana u kompaniji Microsoft
 
< allowfullscreen="" frameborder="0" height="338" src="//www.youtube.com/embed/LqGtsqeXCPg?rel=0" width="600">


Podelite na društvenim mrežama:

Povezani naslovi
počinje omiljena akcija ljubitelja knjiga 3 za 999 od 5 do 31 maja 2025  laguna knjige Počinje omiljena akcija ljubitelja knjiga: „3 za 999“ od 5. do 31. maja 2025!
12.05.2025.
Sve ljubitelje pisane reči obradovaće vest o početku omiljene akcije – „3 za 999“ – koja će ovoga puta trajati od 5. do 31. maja 2025. godine u svim Delfi knjižarama, kao i na sajtovima laguna.rs i de...
više
 tvoje vreme tvoja knjiga tvoj kapućino uz knjigu sa lagunine top liste beletristike poklon neodoljivi ukusi nescafé laguna knjige „Tvoje vreme. Tvoja knjiga. Tvoj kapućino”: Uz knjigu sa Lagunine top-liste beletristike - poklon neodoljivi ukusi Nescafé
12.05.2025.
Nema lepše kombinacije od dobre knjige uz kafu savršenog ukusa! Ako se slažete s ovim, ne propustite akciju „Tvoje vreme. Tvoja knjiga. Tvoj kapućino“, jer kupovinom knjiga sa Lagunine top-list...
više
laguna na sajmu knjiga u podgorici laguna knjige Laguna na Sajmu knjiga u Podgorici
12.05.2025.
Do 13. maja možete posetiti 19. Međunarodni podgorički sajam knjiga koji se održava u sajamskom prostoru u TC Big Fashion. Laguna se na ovogodišnjem Sajmu predstavlja najvećim hitovima domaće i...
više
laguna na prvom trilerfestu druženje sa brojnim piscima  laguna knjige Laguna na prvom TrilerFestu! Druženje sa brojnim piscima!
12.05.2025.
Uzbuđenje polako raste, kako se približava održavanje prvog Beogradskog trilerfesta! Od 16. do 18. maja 2025. u Domu omladine okupiće se najbolji pisci i stvaraoci u žanru trilera, ne samo iz S...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.