Laguna - Bukmarker - Roman „PR“ – „godišnjak“ generacija 21. veka - Knjige o kojima se priča
VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoKolumneNagradeKalendar

Roman „PR“ – „godišnjak“ generacija 21. veka

Ljubavni trougao u svetu proširenom internetom i novim navikama.

Log in, Event, Share, Internaut, Settings, Search, Log Out, Digital Development Manager, Director of Online PR Department, Social Media Manager, Media Relations Manager, Facebook, Twitter, MySpace, Viber, lajkovanje, hashtagovanje... Dobrodošli u rečnik srpskog čoveka 21. veka zavisnog od interneta, društvenih mreža, šerovanja, tagovanja, postovanja...

U tom svetu proširenom internetom i novim navikama, Aleksandar Ilić (1981) smešta svoj ljubavni trougao koji, kako navodi njegov izdavač Laguna, istražuje granice ljubavi i beskonačnost interneta.

Radnja romana „PR“ jednim delom se odvija u elitnoj beogradskoj PR agenciji a drugim na internetu – od običnog flertovanja i razmene sitnih zadovoljstava na Fejsu ili Tviteru do najmisterioznijih prostranstava Deep Weba gde je moguće iznajmiti Rent-A-Hacker usluge ili naručiti nečije ubistvo.

Upravo u tom bezličnom, isfabrikovanom svetu bombastičnih naziva funkcija, iskrivljenog rečnika i isfoliranih „faca“ koje sve imaju (i nameću) potrebu da izgledamo isto i ponašamo se isto, Ilić smešta iznenađujuće ljudsku, na momente gotovo romantičnu priču.

Iako u početku roman, zbog internet rečnika i rogobatnih funkcija na engleskom (iza kojih se zapravo kriju obične funkcije sekretarice, dizajnera, osobe za odnose sa javnošću, direktorčića) deluje naporno i razuđeno a Beograd u kome se glavni junak kreće kao grad iz budućnosti, i to ne preterano sjajne, „PR“ ubrzo pronalazi svoj glas i čitaocu pruža zanimljiv, zabavan, na momente surov pogled na domaću PR (public relations) scenu i realističnu, nimalo sentimentalnu ljubavnu priču 21. veka.

Komunikolog i PR Lead za zemlje Balkana u kompaniji Microsoft Tanja Tatomirović odlično je sumirala roman rečima „Kad pročitate 'PR' pročitali ste nas sve“.

Oštar, ironičan, sirov, surov, duhovit, prepun „stranih reči i izraza“ koje na velika vrata ulaze u naš jezik, Ilićev „PR“ je u neku ruku „godišnjak“ generacija 21. veka, svedočanstvo o vremenu u kome žive.

Autor: Ksenija Prodanović, Tanjug
Izvor: Nedeljnik


Podelite na društvenim mrežama:

Povezani naslovi
prikaz knjige budućnost geografije zaboravite geopolitiku, pređimo na astropolitiku  laguna knjige Prikaz knjige „Budućnost geografije“: Zaboravite geopolitiku, pređimo na astropolitiku!
19.09.2024.
Zahvaćeni surovim vrtlogom silnih svetskih političkih, društvenih i ekonomskih previranja koja su posebno dobila na jačini proteklih desetak godina, svi se mi verovatno svakodnevno zapitamo kako li će...
više
prikaz mladih kritičara čuvari krune cara dušana  laguna knjige Prikaz mladih kritičara: „Čuvari krune cara Dušana“
19.09.2024.
Na samom početku knjige car Dušan na samrti daje svešteniku Teodosiju svoju krunu i blago da ih sakrije. Ali to nije bilo kakva kruna. Pisac nas iznenađuje time što nas vodi još unapred, pa smo sa des...
više
marina vujčić želja za pisanjem rasla je s bijesom zbog novih femicida laguna knjige Marina Vujčić: Želja za pisanjem rasla je s bijesom zbog novih femicida
19.09.2024.
Marina Vujčić, nagrađivana spisateljica, dramatičarka i urednica, autorica prije nekoliko mjeseci izdanog romana „Sigurna kuća“, bila je među hrvatskim sudionicima 12. Festivala svjetske književnosti ...
više
intervju bojan leković nemojte raditi ono što vas čini nesrećnim laguna knjige Intervju Bojan Leković: Nemojte raditi ono što vas čini nesrećnim
19.09.2024.
Gotovo nestvarno zvuči podatak da je pisac i osnivač CEO najznačajnije srpske oglasne kompanije KupujemProdajem, koja je od 2008. godine do danas izrasla u najsnažniju internet platformu u Srbiji...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.