Laguna - Gerila PR 2.0 - Majkl Levin - Knjige o kojima se priča
Gerila PR 2.0
Odlomak
Format: 13x20 cm
Broj strana: 393
Pismo: Latinica
Povez: Mek
Godina izdanja:
16. maj 2012.
ISBN: 978-86-521-0981-4
Prevodilac: Stela Spasić
Rasprodato
POŠALJI
Prosečna ocena: ocenaocenaocenaocenaocena
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Kako da vodite uspešnu medijsku kampanju, a da pritom ne bankrotirate.

Najšire korišćen i najuticajniji uvod u odnose s javnošću na svetu – potpuno, revidirano i ažurirano izdanje za 21. vek u kome ćete pronaći efikasne strategije za primenu interneta u poslovanju.

Svaka kompanija s liste Fortune 500, filmska zvezda i kraljica skandala zna da je za uspeh u poslu i trajnu podršku javnosti neophodan dobar stručnjak za odnose sa medijima. Međutim, ukoliko ste vlasnik malog preduzeća, preduzetnik ili početnik sa skromnim kapitalom koji želi da stekne prednost u izuzetno konkurentnom okruženju, malo je verovatno da ćete angažovati veštog stručnjaka za odnose s medijima.

Knjiga Gerila PR 2.0 navodi sva sredstva koja su vam potrebna da biste započeli sopstvenu kampanju i bili prisutni u medijima. Jasnim i konciznim jezikom, Majkl Levin, jedan od najuspešnijih savetnika za odnose s javnošću u SAD, otkriva metode koje svakodnevno koristi da bi privukao pažnju medija na velike zvezde – i kako takve strategije možete primeniti kada imate mali budžet ili ne raspolažete nikakvim sredstvima. Naučićete da razmišljate kao stručnjak za odnose s medijima i osmislite savršenu strategiju za uspeh.
11.08.2023.

Gerila PR 2.0

Ivana V
ocenaocenaocenaocenaocena
U pitanju jeste stručna literatura u oblasti marketinga i menadžmenta kao nekih od ključnih koncepata savremenog poslovanja. Zapravo, čak i da se ne bavite ovakvim temama, knjiga može biti interesantna i stvarno korisna. Prikazuje kako da koristeći raspoložive resurse maksimiziramo naše poslovanje, što u ekonomskom što u smislu neke reputacije. Bavi se važnim pitanjima a napisano je sa istinskim razumevanjem tematike i oblasti uopšte, objašnjeno zaista koncizno. Stvarno se brzo čita i jedna je od knjiga koja bi trebalo da se nađe na policama. ,,Kad se ima u vidu sav njen uspeh, nameću se pitanja: Zašto je menjati? Ako funkcioniše, nema potrebe da se popravlja, je l’ tako?...U ovoj knjizi je izneta luda ideja o tome da troškovi PR-­a ne moraju biti veći od operativnog budžeta većine manjih kompanija. To u današnjem svetu znači da to mora biti knjiga koja se kreće brzinom tehnologije i vama pokazuje kako da to isto postignete."
0 0
Iz istog žanra
Kupci ove knjige kupili su i

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.