„Kreativnost treba da shvatimo kao alat u najlepšoj čovekovoj igri – igri stvaranja vrednosti. Početak kreativnosti nalazi se u promeni perspektive iz koje posmatramo izazove. Ništa nas osim emocionalnih prepreka ne sprečava da se snagom uma izmestimo iz perspektive miša u zamci i zauzmemo perspektivu sokola.“
– Bojan Leković, osnivač KupujemProdajem
Kreativnost je svuda oko nas. Ne samo u umetničkim galerijama. Ona je tu, na poslu, u prevozu, na ulici, kod kuće, u školi, na utakmici. Kreativna vizija postoji gde god se ljudi nalaze.
U trećoj knjizi posvećenoj temi kreativnog razmišljanja i delovanja, Trot nastavlja da sabira britke, duhovite i verodostojne priče iz svog života. Kroz kristalno sočivo svog uma propustiće rasute doživljaje kreativnosti da bi nam stvarnosnim primerima demonstrirao kako izgleda istinska kreativna vizija. Kako rešavati probleme, izbistriti misli, osloboditi se komplikovanja, videti ono što drugi ne vide…
Bezvremeni uvidi i tuđa proživljena iskustva koja su pred nama praktično su primenjivi u bilo čijem poslu i svakodnevnom životu. Čitanje ovih priča pomoći će nam da promenimo pogled na stvari. Promena tačke gledišta dovešće nas do drugačijeg načina razmišljanja. A drugačijim promišljanjem promenićemo i svet oko sebe. Na kraju, to ćemo moći jer smo promenili sebe. Retke su knjige koje nam s takvom lakoćom pružaju tu priliku.
03.07.2023.
Englesko-američki kreativni direktor i kopirajter Dejv Trot (1947) još je 2004. godine dobio najprestižniju britansku D&AD nagradu za životno postignuće u advertajzingu. Bila je to neminovna ...
više