Laguna - Igor Arih - Knjige o kojima se priča
Igor Arih

Igor Arih

Igor Arih je rođen 1964. godine u Vodnjanu, u Istri. Posle deset godina partnerstva i kreativnog rada u agenciji „Futura“, odlučio je da krene putem samostalnosti i osnovao svoju agenciju. Njegova želja je bila da vodi tim sa visokim merilima za kreativno stvaranje i produbljenog razumevanja novih dvosmernih komunikacionih kanala nastalih pojavom interneta. U agenciji je trenutno zaposleno deset ljudi. Kao osnovna ćelija, agencija vodi brigu o odabranom broju spoljnih naručilaca i o vlastitim proizvodima, kao što su robna marka Wannabesociety.com, muzička izdavačka kuća sa studiom „Dom slobode“ i realizacija likova Mujo i Haso Superstars. Razvoj vlastitih robnih marki i produbljeno razumevanje muzike kao krajnje nematerijalnog proizvoda za Igora su velika inspiracija za vođenje tuđih marki. Igor voli da nas podseti da je rokenrol inicirao globalizaciju kakvu danas poznajemo. Na tu temu je knjigu Dinamične komunikacije napisao kao vodič oglašivačima u aktuelnim vremenima tranzicije iz jednosmernih u dvosmerne medije: kada i kako odustati od klasičnog oglašavanja u kom ciljamo stotinu da pridobijemo jednog i po uzoru na rokenrol ciljati jednog da pogodimo stotine (hiljade, milione).

Za svoju kreativnost Igor je dobio više međunarodnih nagrada na takmičenjima u oglašivačkoj i dizajnerskoj kreativnosti. Bio je član žirija za štampu u Kanu 1997. godine, do sada jedini slovenački predstavnik u žiriju najvećeg svetskog festivala oglašavanja. Kasnije je sarađivao i kao član žirija festivala „Zlatni bubanj“ u Portorožu 1998, 1999, 2001. godine, član žirija Slovenačkog festivala oglašavanja 2001, 2004, 2005. godine i „Idea festivala“ u Novosibirsku 2001. godine. Danas Igor ima specifično viđenje festivala. Svoje radove je prestao da šalje na ocenjivanja i tvrdi da bi taj prostor morao da se otvori samo za mlade koji se tek afirmišu u oglašivačkom poslu.

Igor Arih: Ja sam Bog

07.12.2015.
Igor je osnovao jednu od prvih marketinških agencija na teritoriji bivše Jugoslavije, sarađivao je s najpoznatijim regionalnim i svetskim brendovima, poznatim ličnostima i manifestacijama. Bio je sara...
više

Intervju – Igor Arih: Kad jednom kreneš da se kotrljaš nizbrdo...

25.02.2016.
Igor Arih, jedan od najvećih marketing stručnjaka iz regiona u svom proglasu nove komunikološke epohe, knjizi Budi voda -- Osnove dinamičnih komunikacija i sedam komunikacijskih grehova, u izdanju Lag...
više

Održana promocija knjige „Budi voda“ Igora Ariha

01.02.2016.
Uzbudljiva autobiografska priča Igora Ariha, jednog od najvećih regionalnih marketinških stručnjaka, ispričana je u knjizi „Budi voda“. Ovo je istovremeno nekonvencionalni izvornik novog pristupa ogla...
više

Saznajte osnove dinamičnih komunikacija i sedam smrtnih komunikacijskih grehova

25.01.2016.
Pozivamo vas na promociju knjige „Budi voda“ Igora Ariha u petak, 29. januara u 18 sati u Delfi Caféu u SKC-u.   O knjizi će govoriti marketinški stručnjak Branimir Brkljač i autor Igor Arih. ...
više

Nova izdanja u svim knjižarama

30.12.2015.
U svim knjižarama Delfi i Laguninim klubovima čitalaca u prodaji se nalazi 19. izdanje romana „Poslednje proleće u Parizu“ Jelene Bačić Alimpić. U prodaji se nalaze i 13. izdanje romana „Misterija ...
više

„Budi voda“ Igora Ariha predstavljena u Communisu

21.12.2015.
Igor Arih, jedan od najinventivnijih regionalnih marketinških stručnjaka, održao je 18. decembra u advertajzing agenciji Communis DDB predavanje o novom pristupu komunikaciji i predstavio svoju knjigu...
više

„Budi voda“ Igora Ariha od srede u prodaji

01.12.2015.
„Ciljamo jednog da bismo ih pridobili sto, ne sto da bismo osvojili jedno.“   Inovativna knjiga „Budi voda“ o osnovama dinamičnih komunikacija i sedam smrtnih komunikacijskih grehova naći će se...
više
letnja književna poslastica akcija 2 za 1 kupite jednu knjigu domaćeg autora, a drugu, jeftiniju, dobijate za 1 dinar laguna knjige Letnja književna poslastica: akcija „2 za 1“ – kupite jednu knjigu domaćeg autora, a drugu, jeftiniju, dobijate za 1 dinar
22.08.2025.
Ljubitelji domaće književnosti, imate razloga za radost! Od 13. do 31. avgusta 2025, u svim Delfi knjižarama i na sajtovima laguna.rs i delfi.rs, trajaće fenomenalna akcija „2 za 1“ koja će vam...
više
nedelja mangi od 21 do 28 avgusta 2025 30 na sve naslove u izdanju lagune laguna knjige Nedelja mangi od 21. do 28. avgusta 2025! 30% na sve naslove u izdanju Lagune
22.08.2025.
Povodom objavljivanja šestog dela mange „Obećana Nedođija“, svi koji od 21. do 28. avgusta 2025. nabavite pomenutu mangu, odobravamo popust od 30% na ostale naslove iz sve bogatijeg arsenala Laguninih...
više
ubaci trojku i osvoj popust u susret eurobasketu iskoristite sjajnu akciju za kupovinu tri ili više artikala  laguna knjige Ubaci trojku i osvoj popust: U susret Eurobasketu iskoristite sjajnu akciju za kupovinu tri ili više artikala!
22.08.2025.
U susret Eurobasketu u svim Delfi knjižarama i na sajtovima delfi.rs i laguna.rs, od 25. avgusta do 14. septembra važiće dodatni količinski popust od 15% za kupovinu tri i više artikala! Ne pro...
više
prikaz knjige kako je svet stvorio zapad istorija duga četiri milenijuma laguna knjige Prikaz knjige „Kako je svet stvorio Zapad“: Istorija duga četiri milenijuma
21.08.2025.
U Laguninom ranijem izdanju „Persijanci“ Lojd Levelin Džouns nam je na intrigantan način objasnio kako je Zapad svoju ideju ratoborne superiornosti razvio na temeljima starogrčkih i rimskih uzora koji...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.