Englez Džonatan Argajl, istoričar umetnosti, uhapšen jezbog skitnje dok je u jednoj rimskoj crkvici tragao za davno zaboravljenom Rafaelovom slikom. Iako general Botando iz italijanskog Nacionalnog tima za krađe umetničkih dela nema mnogo poverenja u Džonatanove teorije, njegova ljupka saradnica Flavija di Stefano zainteresovana je za ideju o izgubljenom klasiku, a i za samog Džonatana. Međutim, usred otkrivanja slike i publiciteta koji ona izaziva širom sveta, pokreće se novi niz događaja – najpre uništavanje slike, zatim i ubistvo. Pojavile su se činjenice o pravoj prirodi dela, pa Botando šalje Flaviju i Džonatana da ih istraže i ne sluteći da će njih dvoje u potrazi za istinom jedva izvući žive glave.
„Maestralno i zaslužuje ovacije.“ – Houston Post
„Mudar triler... Pirs je lepo odvagao politiku, ljubav i opasnost u zapletu sa vešto smišljenim i zadovoljavajućim ishodom.“ – Sunday Times
Књигу сам прочитао други пут, и ни после 5-6 година од кад сам је купио и први пут прочитао није ме разочарала. Аутор је на јако занимљив и реалистичан начин представио разне махинације и неприлике у које упадају актери из света уметности (како купци, тако и сами аутори дела и његови излагачи). Цела прича креће од открића (потенцијалне) Рафаелове слике, која ће кроз дело да главне (и споредне) јунаке баца у друга дешавања, убиства, лажи... Главни лик студент историје уметности који је ''открио'' то дело је увек ''мирођија у чорби'', и кроз цео роман има ''трновит пут'' до самог краја. Књига је веома узбудљива и напета из странице у страницу, да до самог краја не знате ко је позитиван а ко негативан лик у целој причи. Препоручујем ову књигу свим љубитељима кримића, као и онима које занима свет уметности ''иза кулиса''.
Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.