Pored svakog artikla nalazi se dugme „Dodaj u korpu“ – kliknite na njega i artikal će automatski biti dodat u Vašu korpu.
Artikle u korpu možete na isti način dodati i sa svoje liste želja. U svakom trenutku pogledom na korpu u gornjem desnom uglu ekrana možete da vidite koliko artikala imate u korpi.
Kada ste odabrali sve artikle koje želite da kupite, kliknite na korpu u gornjem desnom uglu ekrana i otvoriće vam se obrazac za kupovinu.
Odabrane knjige možete platiti karticom, pouzećem ili uplatom na račun.
Troškovi dostave su 220 dinara za plaćanje karticom i uplatom na račun, i 220 dinara za pouzeća.
Troškovi isporuke za inostranstvo su 2990 dinara – pakete isporučuje DHL.
Knjiga Fridmana Šulca fon Tuna, psihologa i eksperta za komunikaciju, klasično je delo psihologije i udžbenik koji je široko zastupljen u školama, na univerzitetima i obukama za poslovne veštine. Knjiga je namenjena širokoj publici jer obezbeđuje alate i putokaze za poboljšanje svakodnevne komunikacije.
U poslovnoj komunikaciji, u razgovoru sa partnerom ili u ma kojoj drugoj vrsti svakodnevnog međuljudskog odnosa, često se suočavamo sa raznim teškoćama. Ne uspevamo da jasno prenesemo drugoj osobi svoje misli ili osećanja, a često i pogrešno razumemo šta osoba sa kojom razgovaramo želi da nam saopšti. Tako razgovori dovode do nesporazuma, koji mogu prerasti u svađe, a da nije jasno šta je uzrok tome. Kako razgovaramo analizira tipične smetnje u komunikaciji i nudi pristupe koji nam mogu pomoći da razumemo konkretne probleme i ostvarimo u svim oblastima života bolje međuljudske odnose.
„Kada je reč o komunikaciji ili umeću komunikacije, ne možemo da zaobiđemo ime i delo profesora Šulca fon Tuna.“ Psychologie Heute / Psychology Today
Zaista mislim da je ovo jedna korisna knjiga koju treba pročitati. Možda vi mislite da ne grešite nigde u načinu na koji komunicirate, možda pogrešno mislite da vas neko voli ili ne voli samo zbog načina na koju taj neko komunicira. Sve vaše zablude na tom polju ova knjiga može rešiti.
Umeće govora nije i ne može biti isto što i umeće razgovora. Sama činjenica da smo u stanju da u dijalozima sa drugim ljudima sklapamo duge i smislene rečenice još uvek ne znači da smo ovladali veštinom komunikacije. Za to je potrebno mnogo više od pukog govornog aparata. U ovoj knjizi naći ćete pregršt veoma stručnih i korisnih saveta o tome kako da izbegnete potencijalne probleme i nesporazume u razgovoru, kako sa bliskim osobama, tako i sa ljudima koje samo površno poznajemo. Velika preporuka.
Zašto se ponekad desi da istu poruku različito shvatimo? Prilikom slanja i primanja poruka u svakodnevnom životu, važnu ulogu igraju četiri nivoa: konkretan sadržaj, odnos, zahtev i otkrivanje sebe. Autor nam kroz primere pomaže da prepoznamo ova četiri nivoa, a kada ih uočimo lako ćemo rešiti sukob. Možda ga možemo i u potpunosti izbeći.
Knjiga je sjajna jer govori o najbitnijoj temi danas a to je kako komuniciramo i kakva je moć komunikacije. Razni problemi sa kojima se suočavamo na poslu, kod kuće, sa decom i partnerima proizilazi upravo iz loše komunikacije. Da bi izbegli ovo potrebno je da naučimo kako se to radi. Ova knjiga će nam pomoći u tome. Meni je pomogla.
Knjiga „Kako razgovaramo“ već neko vreme ima status klasika u oblasti psihologije komunikacije. U njenom prvom delu, autor objašnjava svoju ideju o četvorostranom modelu komunikacije, čiju validnost p...
Kome još nije poznata sledeća situacija: sedimo s kolegama u kancelariji, raspoloženje je opušteno, svi se glupiraju. A onda neko napravi šalu na račun kolege koji sedi kraj nas, svi se nasmeju ...
Na poslu, u vezi, u svakodnevnom životu: neprestano moramo da razgovaramo jedni s drugima. A pritom stalno nastaju novi problemi; čak i naizgled jednostavne situacije u sebi kriju zamke. Često nam ne ...
„Kako razgovaramo“ je klasik psihologije komunikacije. U prvom delu autor Frideman Šulc fon Tun, profesor psihologije na Univerzitetu u Hamburgu, objašnjava osnovu za njegov model „prijem s četi...
Svojim „četvorostranim modelom“ komunikacije ili instrumentima za „pomoć pri objašnjavanju i razumevanju“ hamburški psiholog za komunikaciju Frideman Šulc fon Tun uticao je na više generacija trenera,...
Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.